Модельный ряд Volkswagen

Отзыв о Volkswagen Passat 2007 года


Автомобиль: Volkswagen Passat 2007 г.в., седан, роботизированная с 2 сцеплениями коробка передач, Передний привод , двигатель - 2.0 turbo дизель
Автор: Юрій (Украина, Тернополь)   06.11.2013
НадежностьОценка: 3
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 4
Общая оценка4.0

Після цієї машини розчарувався в якості німецького автопрому, так як підводила вона мене не раз. Особливу увагу хочу приділити саме двигуну 2.0 дизель, який на відміну від старого, але простого і перевіреного часом 1.9 дизеля настоящий брухт. Чого тільки варті форсунки, які коштують не менше як 500$ кожна і ресурс яких в межах 100-120 тис.км. Та ж сама ситуація з новою для цих автомобілів 6-ти ступеневою коробкою DSG ресурс роботи якої закінчується в межах 100-130 тис.км., а окремі частини такі як маховик - взагалі 80-100 тис.км. Біля 100 тис.км. можуть виникнути проблеми у маслонаносі, так як грані шківа, який приводить його в рух до цього моменту попросту стираються і він перестає подавати масло в систему двигуна, що найперше призводить до "масляного голодання" турбіни і, відповідно, її подальшої поломки. Ремонт даного автомобіля штука дороговартісна, так як на період моєї експлуатації всі запчастини приходилося купляти нові і оригінальні (через відсутність б/у і неоригінальних запчастин на дану модель авто). Задоволення від Volkswagen Passat B6 2.0 diesel можна получати лише тоді, коли заправляєш цього великого седана бізнес-класу пальним на 300 грн. і спокійно проїжджаєш 450 кілометрів. Також немає страху на ньому під'їхати і припаркуватися в місті біля високих бордюрів, проїжджати по сільській нерівній дорозі чи зимою на засніжених шляхах. Це авто має доволі високий кліренс як для седана і впевнено, завдяки своїй підвісці (яка є доволі довговічною), тримається дороги.

Плюсы автомобиля: Впевненість на дорозі, доволі невеликий розхід палива як для великого седана бізнес-класу (в середньому 7 л./100 км.), великий кліренс.

Минусы автомобиля: Доволі ненадійний (проблемні форсунки і коробка передач DSG) і дорогий в експлуатації.

Совет покупателю: Вторинний ринок України останнім часом масово почав наповнюватись даною моделлю автомобілів, що, в принципі, позитивно сказується його ціні, яка стрімко падає через велику конкуренцію, але ця обставина не повинна бути остаточною при виборі саме цього автомобіля, адже майбутні витрати можуть перекрити всю Вашу ейфорію від володіння Volkswagen Passat B6 2.0 TDI. Моя порада майбутнім покупцям - обов'язково продіагностувати автомобіль перед купівлею. І бажано, щоб на Пасаті, який пройшов більше як 120-140 тис. км. вже були поміняні форсунки. Всім удачі на дорогах!!!

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Стрелок  

Да, с DSG до сих пор не могут фольксвагеновцы справиться. У друга на Пассате маховик полетел на 60000, и это ещё не предел.

ответить   +3
sanelite  

Спасибо за правдивый отзыв, полезно знать будет.

ответить   +1

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся

Тест-драйв Volkswagen Passat: Volkswagen Passat
Volkswagen Passat

Эта модель появилась на европейских дорогах более 30 лет назад. В 1973 г. концерн Volkswagen выпустил первое поколение модели, дизайн которой разработал знаменитый итальянский дизайнер Джуджаро. Тот первый Passat был в сущности слегка переделанным Audi 80, но в кузове типа универсал.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Passat

Volkswagen Passat 2017 Volkswagen Passat 19.900$ 2017 15.000 км
Volkswagen Passat 2017 Volkswagen Passat 24.900$ 2017 13.000 км
Volkswagen Passat 2017 Volkswagen Passat 21.200$ 2017 7.000 км
Volkswagen Passat 2016 Volkswagen Passat 17.000$ 2016 18.000 км
смотреть все
объявления