Модельный ряд Volkswagen

Отзыв о Volkswagen Passat 2007 года


Автомобиль: Volkswagen Passat 2007 г.в., седан, роботизированная с 2 сцеплениями коробка передач, Передний привод , двигатель - 2.0 turbo дизель
Автор: Юрій (Украина, Тернополь)   06.11.2013
НадежностьОценка: 3
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 4
Общая оценка4.0

Після цієї машини розчарувався в якості німецького автопрому, так як підводила вона мене не раз. Особливу увагу хочу приділити саме двигуну 2.0 дизель, який на відміну від старого, але простого і перевіреного часом 1.9 дизеля настоящий брухт. Чого тільки варті форсунки, які коштують не менше як 500$ кожна і ресурс яких в межах 100-120 тис.км. Та ж сама ситуація з новою для цих автомобілів 6-ти ступеневою коробкою DSG ресурс роботи якої закінчується в межах 100-130 тис.км., а окремі частини такі як маховик - взагалі 80-100 тис.км. Біля 100 тис.км. можуть виникнути проблеми у маслонаносі, так як грані шківа, який приводить його в рух до цього моменту попросту стираються і він перестає подавати масло в систему двигуна, що найперше призводить до "масляного голодання" турбіни і, відповідно, її подальшої поломки. Ремонт даного автомобіля штука дороговартісна, так як на період моєї експлуатації всі запчастини приходилося купляти нові і оригінальні (через відсутність б/у і неоригінальних запчастин на дану модель авто). Задоволення від Volkswagen Passat B6 2.0 diesel можна получати лише тоді, коли заправляєш цього великого седана бізнес-класу пальним на 300 грн. і спокійно проїжджаєш 450 кілометрів. Також немає страху на ньому під'їхати і припаркуватися в місті біля високих бордюрів, проїжджати по сільській нерівній дорозі чи зимою на засніжених шляхах. Це авто має доволі високий кліренс як для седана і впевнено, завдяки своїй підвісці (яка є доволі довговічною), тримається дороги.

Плюсы автомобиля: Впевненість на дорозі, доволі невеликий розхід палива як для великого седана бізнес-класу (в середньому 7 л./100 км.), великий кліренс.

Минусы автомобиля: Доволі ненадійний (проблемні форсунки і коробка передач DSG) і дорогий в експлуатації.

Совет покупателю: Вторинний ринок України останнім часом масово почав наповнюватись даною моделлю автомобілів, що, в принципі, позитивно сказується його ціні, яка стрімко падає через велику конкуренцію, але ця обставина не повинна бути остаточною при виборі саме цього автомобіля, адже майбутні витрати можуть перекрити всю Вашу ейфорію від володіння Volkswagen Passat B6 2.0 TDI. Моя порада майбутнім покупцям - обов'язково продіагностувати автомобіль перед купівлею. І бажано, щоб на Пасаті, який пройшов більше як 120-140 тис. км. вже були поміняні форсунки. Всім удачі на дорогах!!!

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Стрелок  

Да, с DSG до сих пор не могут фольксвагеновцы справиться. У друга на Пассате маховик полетел на 60000, и это ещё не предел.

+4ОТВЕТИТЬ  
sanelite  

Спасибо за правдивый отзыв, полезно знать будет.

+2ОТВЕТИТЬ  
Iwan_  

Мав "каді" з dsg 2006 року. Пройшов 300 тис. Проблем 0. Жодних. Так і продав

+1ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Volkswagen Passat: Храм доброго духа
Храм доброго духа

Ощутимая модернизация прайса на «Пассат» не единственный повод вновь обратиться к этому «Фольксвагену». Одновременно с российской пропиской он получил новый двигатель и прелюбопытнейшие опции. Первое, что обращает на себя внимание, – это тишина.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Passat

Volkswagen Passat 2012 Volkswagen Passat 8.200$ 2012 298.000 км
Volkswagen Passat 2012 Volkswagen Passat 11.200$ 2012 205.000 км
Volkswagen Passat 2011 Volkswagen Passat 10.100$ 2011 94.000 км
Volkswagen Passat 2016 Volkswagen Passat 13.900$ 2016 386.000 км
смотреть все
объявления