Volkswagen Passat 2005 Volkswagen Passat 2005

Volkswagen Passat 2005

Модельный ряд Volkswagen

Отзыв о Volkswagen Passat 2007 года

ЮрійУкраина Тернополь06.11.2013

Информация от владельца

Год, пробег:
2007 г.в.
КПП, привод:
роботизированная с 2 сцеплениями коробка передач, Передний привод
Двигатель:
2.0 turbo дизель
Комплектация:
Кузов:
седан

Оценка авто

Общая оценка:
4.0
Надежность:
Оценка: 3
Комфорт:
Оценка: 4
Ходовая:
Оценка: 5
Внешний вид:
Оценка: 4

Після цієї машини розчарувався в якості німецького автопрому, так як підводила вона мене не раз. Особливу увагу хочу приділити саме двигуну 2.0 дизель, який на відміну від старого, але простого і перевіреного часом 1.9 дизеля настоящий брухт. Чого тільки варті форсунки, які коштують не менше як 500$ кожна і ресурс яких в межах 100-120 тис.км. Та ж сама ситуація з новою для цих автомобілів 6-ти ступеневою коробкою DSG ресурс роботи якої закінчується в межах 100-130 тис.км., а окремі частини такі як маховик - взагалі 80-100 тис.км. Біля 100 тис.км. можуть виникнути проблеми у маслонаносі, так як грані шківа, який приводить його в рух до цього моменту попросту стираються і він перестає подавати масло в систему двигуна, що найперше призводить до "масляного голодання" турбіни і, відповідно, її подальшої поломки. Ремонт даного автомобіля штука дороговартісна, так як на період моєї експлуатації всі запчастини приходилося купляти нові і оригінальні (через відсутність б/у і неоригінальних запчастин на дану модель авто). Задоволення від Volkswagen Passat B6 2.0 diesel можна получати лише тоді, коли заправляєш цього великого седана бізнес-класу пальним на 300 грн. і спокійно проїжджаєш 450 кілометрів. Також немає страху на ньому під'їхати і припаркуватися в місті біля високих бордюрів, проїжджати по сільській нерівній дорозі чи зимою на засніжених шляхах. Це авто має доволі високий кліренс як для седана і впевнено, завдяки своїй підвісці (яка є доволі довговічною), тримається дороги.

Плюсы и минусы автомобиля

Впевненість на дорозі, доволі невеликий розхід палива як для великого седана бізнес-класу (в середньому 7 л./100 км.), великий кліренс.

Доволі ненадійний (проблемні форсунки і коробка передач DSG) і дорогий в експлуатації.

Совет покупателю

Вторинний ринок України останнім часом масово почав наповнюватись даною моделлю автомобілів, що, в принципі, позитивно сказується його ціні, яка стрімко падає через велику конкуренцію, але ця обставина не повинна бути остаточною при виборі саме цього автомобіля, адже майбутні витрати можуть перекрити всю Вашу ейфорію від володіння Volkswagen Passat B6 2.0 TDI. Моя порада майбутнім покупцям - обов'язково продіагностувати автомобіль перед купівлею. І бажано, щоб на Пасаті, який пройшов більше як 120-140 тис. км. вже були поміняні форсунки. Всім удачі на дорогах!!!

Отзыв был полезен?
Да Нет

Обсуждение отзыва

Стрелок  

Да, с DSG до сих пор не могут фольксвагеновцы справиться. У друга на Пассате маховик полетел на 60000, и это ещё не предел.

+4ОТВЕТИТЬ  
sanelite  

Спасибо за правдивый отзыв, полезно знать будет.

+2ОТВЕТИТЬ  
Iwan_  

Мав "каді" з dsg 2006 року. Пройшов 300 тис. Проблем 0. Жодних. Так і продав

+1ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Passat

смотреть все
объявления